OFF-TOPIC Re: Jak zakazat stahovani souboru v MSIE5

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Thu Sep 16 19:07:56 CEST 1999

On Thu, 16 Sep 1999, Lord Kieredan wrote:

> Je zajimave, ze kdyz slo o routery CISCO, tahání kabelu pres baraky atd. tak
> jste se nebouril, ze jde o uzka temata spravy inetu. BTW: By me zajimalo,
> jak se budeme sireji venovat otazkam v oblasti spravy Internetu?

Mezi temito tematy (nebo predevsim mezi relevantnosti techto temat a
vaseho dotazu ke konferenci) je vyznamny rozdil.

Doporucuji si precist FAQ, lze z nej vyvodit, ze vami zminene problemy
do naplne konference zapadaji (priblizne proto, ze souviseji z
fungovanim site Internet (ci jejich casti) jako takove), zatimco vas
dotaz je pouze.... "dotaz spis pro hotline MS"

>  Chapu, ze jde o dotaz spis pro hotline MS, ale jestlize jde o dotaz, na
> ktery nekdo z pritomny zna odpoved, nevidim duvod proc by tento dotaz nemohl
> byt polozen. Mam spis pocit, ze tento dotaz je pro nektere, prilis obycejny,

Mohl by byt polozen. Ale nemel by. To, ze lidi, kteri tuto konferenci
ctou, pripadne znaji odpoved na vas dotaz, nemusi znamenat, ze jsou
ochotni na nej odpovidat. Chteji se tu bavit o jinych vecech - proto se
konference vydeluji podle temat, a proto neni jedna univerzalni
konference help at nekde.cz

	    Mozna jsem tenhle mail nemel posilat.

Ale chtel jsem listmasterovi ukazat, ze za jeho nazory nekdo stoji.

					Vladimir Mencl