Autoresponder

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Fri Sep 24 14:37:54 CEST 1999

>Zajimalo by mne, zda neni nejake alespon trochu obecne pravidlo, ktere by
>mohlo byt zahrnuto do automaticky vygenerovane zpravy, podle ktereho by
>listserver poznal, ze se jedna o automatickou opdpoved a vyradil ji z

Co takhle opacne. Ze by autoresponder poznal, ze je to zprava
na kterou nema odpovidat. Ten filtr by mohl(mel) byt dost obecny.
Autoresponder bez filtru je IMHO k vzteku.

Pokud jde treba o oznamovani nepritomnosti, chova se vacation na OSF1
(aspon podle dokumentace, nepouzivam to) relativne inteligentne,
tj. kontroluje, jestli uz na danou adresu upozorneni poslal.

Vam ale zrejme jde o potvrzovani kazdeho dopisu. Priznam se, ze
se mi to u soukromeho uctu, na ktery ma nekdo smerovane konference
nezda obvykle. Spis to znam u oficialnich uctu, typu helpdesku apod.
a na tech zase obvykle nikdo rozumny konference neodebira.

Martin Postulka