Autoresponder

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Fri Sep 24 15:04:37 CEST 1999

On Thu, 23 Sep 1999, Vasek Petricek wrote:

> Byl jsem donucen autoreply napsat ale i kdyz jsem se snazil zadne obecne
> pravidlo jsem nenasel. Dopisy z konference dost casto obsahuji hlavicku
>
> Se spravcem email.cz jsme se navic dohodli, ze do automaticke odpovedi
> pridame i hlavicku X-Auto-Reply: obsahujici puvod zpravy. Krome toho je
> dobre zavest nejaky seznam zakazanych adresatu.
>
> Nejake rozpoznavani mailer demonu a podobnych robotu umi procmail - v man
> procmailex(5) je jednoducha autoreply s pouzitim preddefinovaneho makra
> FROM_DAEMON ktere je tam i bliz popsane.

Moc pekne pravidlo je v mercurym, pamatuje si kam poslal odpoved a znovu
ji posle na stejnou adresu nejdrive po 48 hodinach. Pokud si uzivatel
zmeni text v odpovedi, tak smaze jeden soubor ve svem mailovem adresari a
mercury tim jednorazove zapomene, kam nema odpovedi posilat.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311