Pomaly dial-up - PROC ?

Ing. Daniel Polak nemo at hk.ipex.cz
Sun Apr 2 12:09:34 CEST 2000

Popisu situaci:
1) jsem na nove digitalni ustredne
2) pred tremi lety je delana nova kabelaz v centru Hradce Kralove, snad uz
optika
3) do domu mame udelanou novou pripojku, nove krabice
4) z teto nove krabice vede novy rozvod do pobockove ustredny (predvolba 9)
5) z ustredny (Panasonic 308 EasaPhone) jdou puvodni kably k telefonum
6) ja mam uplne novej SupraExpress 56e PRO (uz z nazvu vyplyva, ze ma prenosovou
kapacitu 56 Kb/s)
7) platim si providera (Ipex - GIN), ktery ma max. modemy 33,6 Kb. Tuto rychlost
je modem schopen chytit, i kdyz ne vzdy.
8) mam na zkousku konta u VOL, WOL, Contactelu i IOL. Pouze u IOL se mi je
schopna objevit rychlost cca 42 800 k/s, ostatni tri se spojej maximalne na 40
000 k/s.

Tak, mnohy z Vas si jiste rekne "Diky Bohu za ty dary", ale nektery mi jiste
rekne, kde by mohla byt dira. Osobne si myslim (a moc moznosti nezbyva), ze to
bude ve stare a znacne chaoticke kabelazi u nas v kanclu (beze zmen od 1993).
Muze na pruchodnost mit vliv i ta ustredna ?

S pozdravem
                    Ing. Daniel Polak

NEMO - realitni a komercni kancelar JUDr. Ladislava Polaka
http://www.hk.ipex.cz/nemo