Zbavte se spiona a vyreste sve problemy s MSIE nebo OE

Martin Koníček Martin.Konicek at email.cz
Sun Apr 2 12:10:25 CEST 2000

Kdyz jsem sem posilal tu zpravu nemel jsem na 100% overeny, ze to nejak
extra pomuze. Ale nedevno jsem se stavil u kamose a on mi rikal, ze od te
doby co pouzil tenhle program mu Internet Explorer vubec nepada. Pred tim
nemohl otevrit vic jak jedno okno IE 5.0, dneska uz si klidne otevre 3.
Internet Explorer samozrejme pada jako obvykle dal, ale uz mnohem min nez
mel zvykem. Co se tyce odesilani osobnich informaci asi to nebude tak
strasne. Ale to padani aplikaci je opravdu hloupe.

Martin Konicek < Martin.Konicek at atlas.cz >
-->>Muzete psat cesky ISO 8859-2 nebo Windows <<--
-->> www.martin.zde.cz <<--
---[ ICQ ]-------[ 62610883 ]-----------
Martin Koníèek <Martin.Konicek at email.cz> pí¹e v diskusním
pøíspìvku:8blajp$1mef$1 at news.vol.cz...
> (Ne)napadny spion
>
> Chtel bych ti sdelit primo strasnou vec, ktera vyplavala ven. Firma
Aureate
> [...]
> potom je odesila na svuj server. To je jedna uz dosti strasna zprava. Ale
> bohuzel neni jedina. Tento program je internetovy trojsky virus a jako
> vetsina programu delanych podpobne jako virus zpusobuji poruchy. Poruchy
se
> deji zejmena v aplikacich jako je Internet Explorer, Outlook Express a
> dalsi. Nastesti se program da s pocitace odstranit. Proto k teto zprave
> zasilam specialni utilitu, ktera tento program odstrani. Staci jednou
> kliknout na tlacitko deep scan a pockat az se zmeni text na tlacitku.
Potom