Casovy server

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Apr 4 10:37:04 CEST 2000

Hanus Adler (had at articon.cz) wrote:
: On 31 Mar 2000 14:00:34 GMT, Leos Bitto <bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
: >Hmm, a pokud se vam nebude chtit cekat, pouzijte jejich NTP server
: >195.146.99.1. Drive fungoval jeste 195.146.98.1, treba zase bude.
: >Tyhle informace jsem dostal uz asi pred dvema roky primo od jejich
: >techniku. Zakladem uspechu je se na technicke otazky ptat primo
: >techniku a nenechat si neco nakukat od prvniho obchodnika ktery
: >zvedne telefon - to plati vsude, a u CZCOMu obzvlast.
:
: Chtel bych mit Vase znamosti :) ja jsem se taky dovedel, ze maji --
: jejich slovy -- ,,interni time server``, ale prestoze jsem mluvil
: postupne se tremi lidmi, zadny nebyl ochoten mi jeho adresu dat. A to
: i kdyz jsem je jemne informoval, ze asi zacnu zvazovat prechod k jinemu
: providerovi.

Hmm, tak to mi presne pasuje k jejich zakaznickemu supportu... Sit tak
spatnou nemaji, ale ten support trosku pokulhava. Ja jsem zadne extra
znamosti nemel - proste jsem jen otravoval tak dlouho az jsem se
pozadovane informace dozvedel. :)

: To same plati o news serveru, o ktery jsem je jiz (marne) zadal
: tolikrat, ze si to uz ani nepamatuju, takze pokud nahodou znate take
: osobu, ktera by mi mohla pomoci, dejte mi prosim na ni kontakt. Me
: rekli, ze jsem pry jediny zakaznik, ktery o news zada, a to interpretuji
: jako vyzvu abych prestal otravovat...

Provedme dukaz sporem: ja jsem je o newsy take zadal nekolikrat, tedy
nejste jediny zakaznik ktery o newsy zadal. Tim je dukaz proveden. :)
A nekolikrat je (pravda, na muj popud) zadali o newsy i dalsi lide.
Bez uspechu. :(

Leos Bitto