Blokovanie IP

Martin Koníček Martin.Konicek at email.cz
Tue Apr 4 19:33:15 CEST 2000

Ja jsem jenom presne odpovedel odesilateli. Ostatni veci smaozrejme vim, ale
odesilatel to chtel JavaScriptem, tak jsem mu to tak poslal :-/

Martin Konicek < Martin.Konicek at atlas.cz >
-->>Muzete psat cesky ISO 8859-2 nebo Windows <<--
-->> www.martin.zde.cz <<--
Lubo <lubo.4 at seznam.cz> pí¹e v diskusním pøíspìvku
:953328599.780566 at virtual.nextra.sk...