Stahovani webu pro off-line

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Thu Apr 27 22:51:48 CEST 2000

Osobne si take myslim, ze problem bude v robot.txt

> P.S. Osobne pouzivam program "wget", jeho pouziti neni sice prilis
> uzivatelsky pritulne, ale po prostudovani dokumentace a zvyknuti si jsem
> navysost spokojen ...

kdyz jste uz zminil wget, chtel bych se zeptat na jednu vecicku, kterou
jsem zatim nejak neobjevil. Mam pomoci cronu nastaveno, aby kazdy den od
x-y hodin stahoval wgetem. A mam jeden takovy problem, neni mi jasne, jak
nastavit wgeta tak, aby

a) dotahoval soubory, ktere nejsou jeste dokoncene (no, parametr -c
funguje, ale pak nejede nasledujici)

b) aby zaroven uz nestahoval soubory, ktere jsou jiz kompletne stazene

kazda vec samostatne jede, ale oboje dohromady mi to dela neplechu. Kdyz
zapnu -c "dotahovani" tak taha i to, co uz ma kompletne stazeny a kdyz mu
tam to -c nedam, tak zase nestahuje kompletne :-((

nevite nekdo jak na to?

diky

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>