Stahovani webu pro off-line (wget)

Martin Macok martin.macok at underground.cz
Thu Apr 27 23:29:29 CEST 2000

On Thu, Apr 27, 2000 at 10:51:48PM +0200, Martin Damasek wrote:
> a) dotahoval soubory, ktere nejsou jeste dokoncene (no, parametr -c
> funguje, ale pak nejede nasledujici)
>
> b) aby zaroven uz nestahoval soubory, ktere jsou jiz kompletne stazene
>
> kazda vec samostatne jede, ale oboje dohromady mi to dela neplechu. Kdyz
> zapnu -c "dotahovani" tak taha i to, co uz ma kompletne stazeny a kdyz mu
> tam to -c nedam, tak zase nestahuje kompletne :-((

Neni to presne to, co jste chtel, ale vetsinou to funguje v kombinaci s
"time-stamping": misto "wget -c URL" zkuste "wget -c -N URL", navazovani
bude probihat jako doposud, pokud bude soubor cely, zkontroluje se navic,
zda odpovida time-stamp - pokud ano, soubor se znovu stahovat nebude.

Abych rekl pravdu, tak me to prekvapilo, ze se to tak chova ... Zkusim po
tom jeste zapatrat (napr. lftp pri get -c se chova spravne ...).

--
< Martin Mačok        martin.macok at underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //