registrace domen na slovensku

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Fri Apr 28 11:19:35 CEST 2000

Pavel Kolesnikov <pavel at bonton.cz> wrote:
->> Pozrel som si. Ale kto ma vediet ze tam necapes falosne ICO, ktore ti
->> vtedajsi EUNET zozral. Preto som podotkol ze asi mas zivnostensky
-> list.

-> Ne ze bych se nejak vyznal v zakoutich pravidel registraci
-> domen na Slovensku (koneckoncu tento thread zacal mym
-> nevinnym dotazem :), ale ze zaznamu v RIPE mi prijde, ze
-> pan Uhlar je na tom s domenou fantomas.sk asi tak stejne,
-> jako pan Satko s domenou uniag.sk.

ano zhruba tak. domenu na slovensku musi zaregistrovat sk-nic-registrator
a musi ju zaregistrovat na pravny subjekt s platnym ICO. To je vsetko v
pravidlach

pokial ide o domenu fantomas.sk, bola najprv zaregistrovana na stavebnu
fakultu TUKE; teraz je zaregistrovana na nextru. ale isty pan Satko to
zrejme nie je schopny pochopit. (Sorry za osobnu invektivu).

Pravidla registrovania domen na slovensku su zverejnene na
http://www.sk-nic.sk/dom-pravidla.html a nemam k nim co dodat. Ak niekto z
CZ potrebuje domenu .sk nech to skusi urobit tak ze sa dohodne so slovenskou
firmou. Alebo nech na slovensku nieco zalozi ;)
ako priklad uvadzam post.sk:

domain:      post.sk
descr:       MOLPIR s.r.o.
descr:       Bratislava
admin-c:     LK988-RIPE
tech-c:      JP221-RIPE
zone-c:      JD68-RIPE
nserver:     ns.globe.cz
remarks:     ico 31431372
changed:     ivan at Slovakia.EU.net 19990211
source:      RIPE

person:      Lubor Kianicka
address:     Molpir s.r.o.
address:     Hrachova 30
address:     Bratislava
address:     821 05
address:     Slovakia
phone:       +421 7 249909
nic-hdl:     LK988-RIPE
changed:     ivan at Slovakia.EU.net 19970418
source:      RIPE

person:      Jan Panoch
address:     GLOBE Internet s.r.o.
address:     Planickova 1
address:     Praha 6

 uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 "They say when you play that Microsoft CD backward you can hear satanic
 messages." -- "That's nothing. If you play it forward it will install
 Windows."