registrace domen na slovensku

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri Apr 28 12:23:57 CEST 2000

> pokial ide o domenu fantomas.sk, bola najprv zaregistrovana na stavebnu
> fakultu TUKE; teraz je zaregistrovana na nextru. ale isty pan Satko to
> zrejme nie je schopny pochopit. (Sorry za osobnu invektivu).

Nakolko to je uz o nicom, ja s odpovedami na tuto temu koncim.
Kazdy kto sa teraz pozrie na ten zaznam vidi ze je vsetko okej.
Len sa stacilo pozriet do ripe zaznamu ze hoci domena existuje uz pomerne
dlho a zaznamy Changed sa maju ponechavat, aj tak su zmazane a udaje su
platne od konca roku 1999.
Takze ja sa hadat nemienim a viem svoje o domenach fantomas.sk a podobne
vytvorenych spravcami Nextry. Teraz su OK(nemam nic proti) len som to
vytiahol nakolko viem, ze pred tym tam tusim bolo fantomas s.r.o ? alebo
nieco na ten styl. A ked si to pletiem s inou domenou tak potom sorry.

Inak tie pravidla v tej dobe este nexistovali a o nejakych
registratoroch vtedy nebola ani rec. Stacilo do formularu nacapat nejake
udaje a Eunet ti spravil domenu. A kopa ludi to riadne zneuzivala.

PS: ospravedlnujem sa ucastnikom tohto listservera ze som im zaplnil
mailboxy zbytocnymi listami

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }