Request Header

Lubo 123xy at atlas.cz
Wed Aug 2 00:34:13 CEST 2000

Prehliadac odosiela webovskemu serveru hlavicku, ktora obsahuje polia From,
Referer, User-Agent ... Nakolko taketo niektore informacie povazujem za
sukromne, preco by mal niekto vediet, odkial som prisiel na jeho stranku a
mozno i zistit nejake to heslo (GET ? ...), poznat prehliadac alebo operacny
system, ktory pouzivam, existuje nejaky free program, ktory by zabranil
zobrazeniu spominanaych informacii? Nemam na mysli nejaku nevhodnu cinnost,
aj tak IP pri dial-up prideluje poskytovatel pripojenia, ide mi skor o pocit
sukromia.

--
Lubo