Request Header

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Wed Aug 2 08:08:17 CEST 2000

pokud jedete na linuxu (nebo jdete pres nej ven), tak si tam nainstalujte
squida, v nem v konfiguraku je polozka HTTP_ANONYMIZE a tam si nastavte
volbu paranoid ;-)

Pak misto vaseho browseru tam bude useragent Nutscrape 1.0 CP/M 8-bit

... anebo to co si tam napisete.

Vim, ze je to atomova bomba na vrabce, ale nic jineho neznam (nehledal
jsem, zkuste na freshmeat.net nebo linux.box.sk).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software
             note: (Bill) Gates to Hell!

| Odesílatel: Lubo <123xy at atlas.cz>
| Komu: net at cs.felk.cvut.cz
| Předmět: Request Header
| Datum: 2. srpna 2000 0:34
|
| Prehliadac odosiela webovskemu serveru hlavicku, ktora obsahuje polia
From,