Problem s modemem Well 56PCI

Jan Hovorka jan.hovorka at pvt.cz
Mon Aug 7 10:05:42 CEST 2000

Mám ten samý problém. Nejprve všechno chodilo normálně. Pak byla bouřka,
která mi odpálila modem a port na počítači. Tak jsem koupil nový modem a dal
ho na druhý port. Ovšem teď se stává, že se připojím rychlostí jen 33K a
hodně často se stane, že po chvíli připojení modem síť přestane reagovat a
pak modem nedokáže udržet spojení a rozpojí ho. Mám externí Well56. BTW
kabelová televize od té doby hraje úplně příšerně, takže si myslím, že blesk
asi poškodil vedení jak telefonní, tak kabelové.

Honza

David <klashka at atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:8lsrpb$mqq$1 at ern.kit.vslib.cz...