Re: Připojení modemem -"Spojení nelze navázat"

Jan Hovorka jan.hovorka at pvt.cz
Mon Aug 7 10:06:27 CEST 2000

S tím čekáním je to u mě podobné a mám ten samý modem. Ale to modemem asi
nebude, protože se to stává i jiným lidem s jiným modemem. Mě se od poslední
bouřky a zničeného modemu+portu stává, že tato prodleva v komunikaci končí
odpojením se modemu. Když se to stane 10x za hodinu, tak to naštve.

Fallweek <folvarcny at volny.cz> píše v diskusním
příspěvku:8la7kd$2jmf$1 at news.vol.cz...
> [...]
| já tomu nedokážu zabránit. Zkoušel jsem je přesunout do jiné složky, ale
tam
| se mi seřadily za sebou, takže jsem si nemohl robzbalovat odpovědi a tím
mi
| to bylo k ničemu. A teď jsem si vzpoměl ještě na jeden. Během připojení se
| i pravidelně stává, že cca každých 5 minut se přeruší veškerá komunikace
se
| serverem (nic nepřijímám a na mé požadavky server nereaguje) a musím čekat
| ak půl minuty než se znovu rozběhne. Mám modem Rockwell 56kb.

příspěvku:8l0pkl$tt2$1 at new
| s.nextra.cz...
spojen
| í,