3 sitove kary

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Aug 10 14:56:43 CEST 2000

| Odesílatel: Petr Mayer <mayer at softcons.cz>
|
| no panove, vypada to ze jste mne presvedcili a ze rozhybu
| sve
| zavity. DIKY!
| (I kdyz teda v HW pozadavcich pisou ze je treba taky nejaky
| "some brains" a to jsem nikdy v zadnem ceniku
| prodavat nevidel :o)
| (a manual se pry musi precist aspon jednou :-()
|
| Hezky zbytek leta vam preji, ja se jdu zavrit mezi tcp/ip.

Hlavne vsechno pozorne ctete, i behem bootu (musite vejit do spec. rezimu
konfigurace). Mne jako windowsakovi delalo prave preskakovani textu hlasek
desne problemy. Dneska vim, ze to sice zdrzuje, ale ze neprecteni muze
privodit katastrofu s dalekosahlymi efekty (jakoze musite jet na druhy
konec republiky zapnout vypnuty pocitac - kdyz misto reboot date halt,
anebo na miste predelat routovaci tabulku kdyz si zapomenete dat obnovu
puvodni konfigurace po nejakem casovem intervalu)

Nezavirejte se, bez problemu to taky tak uplne nebylo, kdyz jsem tam dal 3
sitovky, ale od te doby je to mozna spravene.

Muzu poslat upraveny image (je to na 2 wavelany a jednu 3comku). Kvuli
nejake krpe ve skriptech se tam nedefinovala treti sitovka (uz si presne
nevzpominam, mam pocit, ze polozky pro treti sitovku tam nebyly, bylo je
treba dodelat rucne).

Na linuxu je krasne to, ze kdyz nekde neco nefunguje, muzete si to opravit.
To je u windowsu vec nemyslitelna. (pozn. - taky me tyhle prupovidky pred
rokem desily)

V pripade problemu dejte vedet, v nejhorsim si udelam disketu freesca a
nekde ji bootnu.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz