3 sitove kary

Petr Mayer mayer at softcons.cz
Thu Aug 10 16:21:11 CEST 2000

Diky za pomoc. Zatim vypada to freeCIsco ;-) velmi dobre.
Nicmene mne prave zarazila jedna vec, pramenici z me
neznalosti
LAN versus WAN: Ja vlastne nemuzu tenhle router predradit
pred proxy server, ze? Do ted jsem mel v siti (Win)proxy
server
ze ktereho sla pevna linka ven (vlastne take do nejake
"lokalni" site).
Nicmene ted by se to PC s (Win)proxy serverem ocitlo uvnitr
LAN
(za routerem) a nebude to fungovat.
Ono totiz freesco je krasne-male-jednoduche ale nema v sobe
proxy ani mailserver...

Petr Mayer
SOFTconsult spol. s r.o.
mayer at softcons.cz