ceny za PPP na uctence versus PPPCOSTS

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Aug 11 13:35:01 CEST 2000

Martin Mačok wrote:

> Muze to byt zpusobeno tim, ze se bezne odpojuji 3-4 sekundy pred programem
> ohlasenou dalsi jednotkou a ze by to bylo tak nepresne, ze by na Telecomu
> ji uz zapocitali? Pri navazani spojeni se zda, ze pppcosts ho detekuje
> velmi presne (v ramci chyby maximalne 2 sekund ...).

Prvni impuls se pocita od sestaveni telefonniho spojeni (kratce pote
zcnou piskat modemy, potom probiha overeni jmena/hesla a pak teprve
zacne fungujici spojeni). Takze je otazka, ktery okamzik pppcosts
detekuje. Pokud nepozna sestaveni spojeni (neni mi jasne, jak by to
poznal - modem teprve zacina piskat), muze se lisit az o minutu (a pokud
ukoncujete spojeni 4 sekundy pred koncem impulsu, muze to znamenat, ze
pravidelne ukoncujete spojeni naopak pul minuty po ZACATKU NOVEHO
impulsu).

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal