3 sitove kary

Michal Kaspar xkasm08 at vse.cz
Fri Aug 11 16:04:41 CEST 2000

On 11 Aug 2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Kdyz uz byste mel tak minimalne 486-100 s 16MB a nejakym velikym diskem
> (1-2G), mohl byste zkusit misto winproxy squida, ten je mnohem vykonnejsi a
> hlavne bezpecnejsi. Mimochodem, squid se pouziva na velkych proxy serverech
> u ISP. A jako mailer by to mohl byt treba Exim (pro zacatecnika lepsi, nez
> mohutny qmail), sendmail radeji ne.

Aneb podejte linuxu prst a sezere Vas i s chlupama :-).
To, ze je winproxy vevnitr by myslim nemelo nicemu vadit
(podotykam ze konkretne s winproxy nemam zkusenosti). Jestli funguje
jako jine proxy, tak by melo stacit vsude nastavit explictne ten stroj s
winproxy v prohlizecich a bude to (kdyz nekdo bude chtit stranku, zepte
wpxy, ta mu to bud da s kese nebo pro to pude pres ten linux na Inet).
Co se tyce posty, asi by to chtelo na tom freeCIScu nastavit forwardovani
portu 25 na ten pocitac s mailserverem. Jestli jste to pres winproxy jenom
stahovali pomoci pop3, tak nemusite delat ani to a melo by to dal
fungovat.

--
Michal Kaspar

VSE Praha