3 sitove kary

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Sat Aug 12 14:34:45 CEST 2000

Petr Mayer wrote:
> Diky za pomoc. Zatim vypada to freeCIsco ;-) velmi dobre.
> Nicmene mne prave zarazila jedna vec, pramenici z me
> neznalosti
> LAN versus WAN: Ja vlastne nemuzu tenhle router predradit
> pred proxy server, ze? Do ted jsem mel v siti (Win)proxy
> server
> ze ktereho sla pevna linka ven (vlastne take do nejake
> "lokalni" site).
> Nicmene ted by se to PC s (Win)proxy serverem ocitlo uvnitr
> LAN
> (za routerem) a nebude to fungovat.
> Ono totiz freesco je krasne-male-jednoduche ale nema v sobe
> [...]

Tak v tom pripade doporucuju nekde vyhrabat nejake slabsi zelezo
(rekneme ze na tohle by tsacila nejaka 486 s aspon 8 MB RAM (lepe 16) a
primerenym diskem a nainstalovat normalni linux nebo FreeBSD.

BTW v Jimazu (www.jimaz.cz) nabizely hromadu starsich znackovych
pocitacu v cene 1 - 2 kKc za bednu ktere byly na tyhle ucely uplne
idealni.

Honza

--