ceny za PPP na uctence versus PPPCOSTS

Leos Literak literakl at centrum.cz
Mon Aug 14 08:39:18 CEST 2000

Bohumil Michal wrote:
> zacne fungujici spojeni). Takze je otazka, ktery okamzik pppcosts
> detekuje. Pokud nepozna sestaveni spojeni (neni mi jasne, jak by to
> poznal - modem teprve zacina piskat), muze se lisit az o minutu (a pokud
> ukoncujete spojeni 4 sekundy pred koncem impulsu, muze to znamenat, ze
> pravidelne ukoncujete spojeni naopak pul minuty po ZACATKU NOVEHO
> impulsu).

Cau,

presne tak. nejlepsi je odladit si ten cas pomoci stopek.
zapnete je v okamziku, kdy zacnou modemy skripat a vypnete
je tehdy, az pppcosts ohlasi, ze jste na internetu. pocet
sekund od vytoceni do zacatku pocitani pppcostem pak
nastavte jako parametr pppcostu. radeji tam dejte maximalni
hodnotu z nekolika pokusu.

	LL

-- Leos Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl at penguin.cz, literakl at centrum.cz