Zkratit navazani spojeni u dial-up

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Mon Aug 14 13:00:45 CEST 2000

> Jde nejak minimalizovat uvodni 'stebetani' modemu
> 56k pri pripojovani k providerovi?

No trochu mozna ano...

> Trva to obycejne 20s, ale obcas se 'zakeca'
> podstatne dele, cca 30-35s (zajimave je,
> ze 'melodie' je v takovych pripadech porad stejna,
> co to je?).

Nevim presne jakou fazi trainingu myslite, ale obvykle je to zpusobeno
nizsi kvalitou linky (nebo modemu), kdy se modem po prvnim neuspesnem
trainingu snazi spojit nizsi rychlosti, popripade horsim protokolem V.34
misto V.90 apod.

Nasamplovane domlouvani modemu ve stereu mam k dispozici na svych
strankach: http://pavouk.comp.cz/modem/index.html

> To je dost neunosne. >
> Nejde to nejak zkratit? Rict nejak pres AT prikazy
> modemum, aby zacaly testovat rychlost spojeni az od
> 50666 bps niz a zbytecne neztracely cas zkousenim
> vyssich rychlosti (vys jsem se nikdy nedostal)?

Ano jde to u vetsiny modemu.

Napr. u Rockwellskych modemu se to obvykle dela prikazem AT+MS.
Zkuste AT+MS? a AT+MS=? pro help. Popripade se podivejte do manualu.
Pro USRobotics se to da udelat take, ale ted nemam po ruce manual...

Pavouk