PDF na jiny format

Kaarmaman kaarmaman at centrum.cz
Sat Aug 26 13:25:12 CEST 2000

> Mohu se na neco zeptat: proc to potrebujete?
Ja to ocopyuju z puvodni zpravy: pro kamaradku

> PDF je zamyslen jako tzv. "vystupni" format, tedy ten, ktery
> je vystupem, napr. z .DOC. PDF je na tiskarne vzdy takovy,
> jak si ho autor predstavoval, proto se pouziva pro
> napr. distribuci manualu...

To co vydavytel predstavoval me docela dost nezajima. Zajima mne jak si to ta zenska (kterou timto mozna trochu
podcenuji) precte na svem komplu (nebo spis na nejakem cizim - protoze doma zadny nema). Ja to tisknout nebudu - za A.
to nechce za B. to ma 96 stan coz jaksi neni v mych silach a hlavne to neni v silach me shitove (to neni omyl ona neni
siittova ale sshitova) tiskarny STAR.

>Jednak PDF je Portable Document Format, coz znamena format pro
>dokumenty, ktery by mel byt platforme nezavisly, prohlednutelny temer
>pod cimkoliv. Adobe Acrobat Reader je jeden z prohlizecu tohoto formatu,
>pravda asi nejrozsirenejsi a je free.
Pod cimkoliv? Omluvte mou zofalou neznalost situace ale pod cim se da PDFko jeste precist - staci citovat programy ktere
jsou v MS OFFICE (te nejnizsi verze) nebo programy dodavane a MS WINDOWS 95 (abych Vam to ulehcil treba verez B).

>Pro sireni manualu a podobnych veci je PDF vpodstate idealni, protoze
>ten potrebujete maximalne cist, nebo vytisknout.
O tom se samozrejme nepru a absolutne souhlasim.

> Takze pro tyto ucely je
>mnohem vhodnejsi nez proprietalni format DOC.
Problem je v tom ze program AR zna asi tolik lidi co videlo zivou koalu. Proste at si to pripustime nebo ne tak nekteri
lidi (jako je ona) proste proziji zivot bez toho aby cokoliv nainstalovali (napr. ten AR) a dokonce i bez toho aby se
otreli o program AR.
Jnymi slovy MS Word je znamy a zna ho kazdy a AR znaji (uz me to tak po tech zkusenostech pripada) jen ti co jsou v teto
skupine.

>Stahnete si reader a je klid.
Ja reader mam. V tom problem neni. Problem je v tom ze ONA nema compl. (bude si to prohlizet nekde prilezitostne - mozna
ve skole) a ONA hlavne nema Inet a prava cokoliv instalovat na pocitac.

Kaa