PDF na jiny format

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Sat Aug 26 14:50:40 CEST 2000

> To co vydavytel predstavoval me docela dost nezajima. Zajima mne jak
> si to ta zenska (kterou timto mozna trochu podcenuji) precte na svem
> komplu (nebo spis na nejakem cizim - protoze doma zadny nema). Ja to
> tisknout nebudu - za A. to nechce za B. to ma 96 stan coz jaksi neni v
> mych silach a hlavne to neni v silach me shitove (to neni omyl ona
> neni siittova ale sshitova) tiskarny STAR.

S kazdym elektronickym vyrobkem prodavanym v CR musi byt prodan manual
(navod k pouziti) v cestine. Takze i k mobilu manual pri prodeji byl.
Pokud si manual zasantrocila c koupila mobil bez manualu buhvijakeho
puvodu, je to jeji problem. Pokud vyhorela ci z manualu mel pes pet minut
hracku, at si zajde k zastoupeni vyrobce, jiste ji radi manual k
okopirovani poskytnou.

> Pod cimkoliv? Omluvte mou zofalou neznalost situace ale pod cim se da
> PDFko jeste precist - staci citovat programy ktere jsou v MS OFFICE
> (te nejnizsi verze) nebo programy dodavane a MS WINDOWS 95 (abych Vam

Cimkoliv byla tusim myslena platforma. MS Office je par programku pro
jednu ci dve platformy, format jeho souboru neni znamy (resp. jejich
specifikace). Z techto duvodu se jedna o vicemene nepouzitelny format v
heterogennim prostredi Internetu. Adobe Acrobat Reader i samotny format
PDF jsou o necem jinem.

> Problem je v tom ze program AR zna asi tolik lidi co videlo zivou
> koalu. Proste at si to pripustime nebo ne tak nekteri lidi (jako je
> ona) proste proziji zivot bez toho aby cokoliv nainstalovali (napr.
> ten AR) a dokonce i bez toho aby se otreli o program AR. Jnymi slovy
> MS Word je znamy a zna ho kazdy a AR znaji (uz me to tak po tech
> zkusenostech pripada) jen ti co jsou v teto skupine.

Acrobat Reader zna daleko vetsi mnozstvi lidi nez jak se tu snazite
prezentovat, ze sve neznalosti (resp. kolegyne) prosim nevyvozujte zavery
vseobecne. Mimochodem, argument instalace nechapu - MS Word je snad v
pocitaci zadratovan?

> Problem je v tom ze ONA nema compl. (bude si to prohlizet nekde
> prilezitostne - mozna ve skole) a ONA hlavne nema Inet a prava cokoliv
> instalovat na pocitac.

A ci je to prosim problem? Proc s tim obtezujete v konferenci o
provozovani siti? Ne, ze bych chtel byt lhostejny, ale pokud nema
pocitac (ktery se da dnes koupit v kazdem supermarketu spolu s
jogurty) a nema Internet, proc se snazi sehnat manual timto zpusobem?

--
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-