PDF na jiny format

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Sat Aug 26 14:55:14 CEST 2000

Kaarmaman wrote:
> Pod cimkoliv? Omluvte mou zofalou neznalost situace ale pod cim se da PDFko jeste precist - staci citovat programy ktere
> jsou v MS OFFICE (te nejnizsi verze) nebo programy dodavane a MS WINDOWS 95 (abych Vam to ulehcil treba verez B).

*** Aha.. sorry, ja nemam omezeny svet na Wokna a tak se obcas vyjadruju
zkrastkovite. Myslel jsem tim samozrjeme platforme nezavisly, tedy ze si
stejny dokument prectete pod Woknama, Mac OS, Linuxem, Solarisem OS/2 a
patrne by se dalo jeste chvili pokracovat. Tohle s formatem DOC
nedokazete ani omylem, a proto se manualy a dokumentace bezne poskytuji
v PDF.

> Problem je v tom ze program AR zna asi tolik lidi co videlo zivou koalu. Proste at si to pripustime nebo ne tak nekteri

*** No o tom by se asi prit dalo...

> lidi (jako je ona) proste proziji zivot bez toho aby cokoliv nainstalovali (napr. ten AR) a dokonce i bez toho aby se otreli o program AR.

*** Bohuzel se okolo ni vyskytuji neschopni spravci VT. AR je jeden ze
zakladnich programu, ktere napr. my instalujeme na kazdy pocitac, vcetne
vsech ucebnovych.

> Ja reader mam. V tom problem neni. Problem je v tom ze ONA nema compl. (bude si to prohlizet nekde prilezitostne - mozna
> ve skole) a ONA hlavne nema Inet a prava cokoliv instalovat na pocitac.

Pak me napada bud to kopirovat pres clipboard do WOrdu (s
problematickymi vysldky) nabo vytisknout.

Pripadne si poridit kompletniho acrobata a je klid.

Honza

--