modem AT prikaz

Radek Havel saudawkar at seznam.cz
Sun Dec 10 15:53:34 CET 2000

Michal1978 wrote:

> Dekuji za pomoc,
> co se tyce modemu tal mi v patek dosla trpelivost a koupil jsem si externi
> modem a je
> po problemech beha to ted na 44000 stabilne.
> Ale chtel bych radu, pouzivani AT prikazu me dost zaujmulo ( jestli to
> nebude tim, k tomu
> modemu jsem dostal  popis tech prikazu) ale ve W98 mohu ten priakaz zadat
> jen do zvlastniho
> nastaveni a podobu spojeni s netem je jiz nemohu menit. Jakym zpusobem bych
> je mohl menit
> [...]

Dobry den
Nez se pripojite puste hyperterminal a pripojte se pres nej
Pokud se jiz spojite s modemem na druhe strane,pro zadani escape
sekvence nesmite minimalne jednu sekundu provadet zadani a pak zadejte
+++  po ca 1 sekunde prejde modem do prikazoveho rezimu a hlasi ok,pro
navrat do datoveho rezimu zadejte AT0

Radek Havel