Personal Web Server & Instalace Windows98 & jine MS klient shits

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Sun Dec 10 16:12:47 CET 2000

OFFTOPIC!
Ani jedno nepatri do tematu konference.(viz Meta-FAQ, neznalost
neomlouva).

Problemy s MS IE, MS Windoze a jinymi uzivatelskymi programy do teto
konference nepatri, reste si je na 'smajlik' nebo si zavolejte na
Microsoft hotline.

(Sam se omlouvam za poruseni Meta-FAQ, nicmene spravce mi to jiste
odpusti. Budiz mi mensi omluvou, ze v naproste vetsine toto pisu mimo
konferenci primo konkretnimu tazateli a do konference reaguji az v
pripade rozjete diskuze nad offtopicem ...)

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok at underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//