IRC Servers & Channels

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Fri Dec 15 14:58:22 CET 2000

okfonta at my-deja.com wrote:
-> Ahoj Celek, JÁ neurc.

-> clen Ital delat si dobrý den z nekoho kdo beznadejný namáhat a? k
-> spojit jeden Cech IRC brázdit.
-> JÁ namáhat a? k spojit #cz, #Praha a #ceska dále jeden náhoda DalNet
-> kam vítr, tam plá?t aby ne já lít celek brázdit hladový Nekdy
-> JÁ namáhat a? k pripojit k jeden Cech IRC kam vítr, tam plá?t jako
-> takový irc.wo.cz, irc.felk.cvut.cz, irc.cis.vutbr.cz a irc.uhk.cz aby
-> ne clen urcitý namítat: neoprávnený klientela.
-> Asi tolik chtel bych tebe celek pomoci mne být príjemný?
-> Kdo ar clen urcitý IRC kam vítr, tam plá?t a brázdit aby hovorit s tebe
-> Cech lid?
-> A pocínovat neurc. clen Ital pripojit k Cech kam vítr, tam plá?t?

-> Mnoho Být zavázán napred

-> POST SCRIPTUM namítat do anglicky ar vítat!

Supnite to niekto do PC Translatoru zreme to bolo prekladane nim z
anglictiny... alebo niecim podobnym.
 uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 I drive way too fast to worry about cholesterol.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000