akcia: Grisoft AVG a signatury

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Fri Dec 15 14:24:04 CET 2000

JoLa <jo.la at seznam.cz> wrote:
->> vsetko co mu v danej poste pride... pricom hlacsenie vobec nemusi byt
->> pravdive! po prve, nie je technicky problem pridat do mailu virus
->> cestou, po druhe nie je problem hlasku spoofnut a poslat realny virus.

-> Jo, ale tohle je delane pro "normalni" uzivatele, kteri si posilaji
-> soubory e-mailem a nemaji zajem nekomu posilat virus.

kolko percent ludi z tych co virus posielaju ho maju zaujem posielat?
Vsetci su vacsinou nevinne obete virusu a urcite sa uz nasli taki ktori
rozoslali novy neznamy virus napriek tomu ze mali antivirak...

-> Pokud budu chtit nekomu poslat virus e-mailem, tak urcite nebudu pouzivat
-> nejakej antivir,kterej pokazde kdyz jenom sahnu na zavirovanej soubor

a lubovolny novy virus ktory dany SW nepozna tym mailom prejde a list pride
s virusom aj signaturou... a netvrd mi ze virus je najprv pridany do
databazy virusov kazdeho SW, a az potom sa rozsiri po inete.

-> shodi pocitac a zacne kricet. Nevim, jestli jste si toho vsimli, ale AVG
-> pro OE nefunguje, kdyz nebezi rezidentni stit a ten zase nedovoli
-> jakoukoliv praci s napadenym souborem. Takze pro me jako bezneho a
-> SLUSNEHO uzivatele internetu to alespon castecnou zarukou je.

ako som napisal v povodnej poste, nie je zarukou nicoho pretoze nie je
problem to sfalsovat ako som tiez napisal a ak sa o tom chces presvedcit
poslem ti LIFE_STAGES aj ILOVEYOU v tej istej poste podpisanej dotycnou
signaturou. To co pride z internetu NEMUSI byt bezpecne bez ohladu na to cim
a ako je podpisane.

Takze pruser je v tom ze akurat bezny user (ktory je vacsinou neznaly a
naivny) z toho vyjde najhorsie. ak sa ratas k beznym userom, patris k nim.

btw taky mail s iloveyou (premenovanym) som napisal aj komusi z grisoftu po
jeho druhej poste v ktorej mi vysvetloval ako o tom rozmyslali a ako si
napriek tomu mysli ze je to dobry napad. Neodpovedal (zeby sa nasral?)

->> Podla vyjadrenia grisoftu sa to hlasenie da vypnut ale podla mna je totalna
->> blbost ze tam vobec nieco take je...

-> Tak si to vypni, kdyz ti to vadi a nebo prestan pouzivat AVGcko, ne?

takyto debilny komentar (sorry za invektivu ale ten komentar JE debilny)
som pocul uz aj od grisoftsakov

1. ja AVG nepouzivam a ten klamlivy zbytocny balast dostavam od ludi ktori
ho pouzivaju (moja signatura je len parodiou AVG, a ako vidim nerozoznat to)

2. problem nie je v tom ze to je zapnute ale ze sa to vobec da zapnut

 uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000