mac 2 ip

Dan dan at ns.obluda.cz
Fri Dec 15 11:53:13 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> No v 98 to asi trochu problem bude, podle me se to da udelat jen tak, ze
> se ovladace sitovky natahnou v autoexecu, ovsem jejich 16 bitove varianty.

	V '95 to slo lehce, nebude to tedy slozite ani s '98 - bych
tipoval. Podle puvodniho navrhu je jeden bitik v MAC vyhrazen proto, aby
signalizoval "user defined MAC", bohuzel, vetsina karet to nerespektuje a
skutecne dovoli nastavit jakoukoliv MAC, takze natohle se spolehnout neda.

	Rekl bych, ze ochrana podle MAC ma svuj smysl - a to proti pomerne
siroke tride utocniku nemluve o laickych uzivatelich. Neni to ale ochrana
proti dostatecne znalemu utocnikovi. Takova ochrana mi na ethernetu neni
znama.

> Ten clovek stejne nevi co dela. Jeho styl vyjadrovani odpovida tak 12
> letum a o sitich nema evidentne ani paru.

	At uz to je ci neni pravda, tohle od vas bylo velice nepekne ...

					Dan