Info o providerovi

Petr Soucek petr at ryston.cz
Mon Feb 7 22:02:13 CET 2000

"Jan Vrana ml." wrote:

> Z nize uvedenym providerem nemam zkusenosti ale pro zjisteni rychlosti
> jednotlivych serveru s uspechem pouzivam utility ze serveru www.tracert.com
> Umozni vam to zmerit rychlost z ruznych mist z celeho sveta.

Bohuzel se tim zadna rychlost zmerit neda. Muzete si udelat traceroute z
ruznych mist na svete, ale ani z poctu skoku, ani z namerenych casu
odezvy se toho neda moc poznat.

> Asi pred pul rokem sem se zabyval hledanim rychleho providera a nejrychlejsi
> co sem nasel byly www.weby.cz no snad je to dnes take pravda.

Zalezi na tom, jakou klientelu chcete oslovit. Treba www.weby.cz je v
USA, takze se hodi pro osloveni navstevniku z USA. Pro ceskou klientelu
rozhodne doporucuji server umisteny v Cesku.

A pripojeni take neni vse - nekdo muze mit ucpanych 100 Mbit/s, nekdo
volnych 128 kbit/s - a pak je lepsi ten druhy. Do te doby, nez tu linku
zaplni a neposili.

Zdravi

Petr Soucek