rozdeleni souboru pod NT

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Mon Feb 7 22:50:34 CET 2000

> No na prvni disketu dat rar, arj, zip, nebo vc. To vsechno jsou
> programy, pomoci nichz rozdelite soubor. Samozrejme mam na mysli stare
> dosovske verze, ktere se skladaji z jednoho EXE a nemusi se
> instalovat. Nejlepsi je asi Volkov Commander, coz je diskovy manager a
> dokaze pri kopirovani rozdelit soubor na disketu.

> Jestli to ale opravdu musite rozdelit pres Inet, tak to holt poslat
> nekomu, kdo sedi na rychlem mailu a posle vam to zpatky ;-)

myslim, ze to je rozumne, ale ja bych to vyresil jinak - do ty kavarny bych
uz nelez, protoze se mi zda docela divne, ze tam neni zadny shareware nebo
freeware archivacni program. Podle me se da totiz predpokladat, ze v Inter.
kavarne si lidi budou neco chtit stahnout a vzit si to domu a jestlize ta
kavarna neco takoveho neumoznuje (musime brat v potaz to, ze ne kazdy, kdo
tam zavita je pocitacovy odbornik, ktery si s tim poradi nejakym
slozitejsim zpusobem) tak podle me ani nestoji za navstevu - aspon by si to
casem uvedomili...

s pozdravem

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>