software modem

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Wed Feb 9 21:22:30 CET 2000

> Cau
> Moc to jsem nepatri,ale uz me nic jinyho
> nenapada.Hledam nejaky software modem
> pro Win9x,ale zaboha nemuzu zadnej najit.

jakto??? Vzdyt to je polovina levnejsich modemu???

> Tenhle soft snad existuje jenom teoreticky :)
> Takze kdyby nekdo neco vedel...

no ja vim - ja to mam totiz i doma - Well FM-56 PCV. Az na to, ze mam
VELKEJ problem to rozchodit pod Linuxem jsem velice spokojen - i v testech
vysel jako jeden z nejlepsich na nasem trhu (co se tyce rychlosti, kvality
pripojeni a dokonce i ceny - je interni a stoji okolo 2200,-). Kdyby vas
take zajimala externi verze, tak to je FM-56 VT.

preju pekny den

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504