rozdeleni souboru pod NTI

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Wed Feb 9 21:23:08 CET 2000

> To ano, jsou i freeware o delce kolem10-20kb, ale tady neni dovoleno
> spoustet /instalovat/ programy, ktere nejsou "od nich" nainstalovane.
> Spis jsem myslel nejakou homepage s apletem, ktery to rozdeli a posle
> zpatky. Diky

no podle me je ten problem celkove zvlastni - mirne receno.

1. jak jsem jiz zminoval, tak podle nabizenych sluzeb stoji ta kavarna za
houbi a radeji bych se ji obloukem vyhnul - konkurence je dobra vec :-)

2. podle me by ten formular/aplet nebylo zrovna nejstastnejsi reseni,
protoze musite brat v potaz, ze v Inetove kavarne platite cas pripojeni a
kdyz vy poslete pozadavek nejakemu serveru, aby neco stahnul (dejme tomu,
ze soubor ma 5 MB), tak jenom jemu to stazeni bude chvili trvat - vzhledem,
ze vas pozadavek nevyridi hned protoze bude mit na praci jine veci a kdyz
to konecne udela (stahne k sobe + rozdeli) tak stejne jeste nastava dalsi
faze a to pretahnuti k vam. Tzn ze v nejlepsim pripade bych rekl, ze to
bude trvat asi tak 3x dele nez prime stahovani - a to je u 5-ti MB souboru
myslim hooodne dlouha doba...

... muj nazor...

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>