software modem

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Thu Feb 10 20:44:45 CET 2000

> Ale on asi mysli technologii intel NSP, ktera byla kvuli licencnim
> tahanicim pohrbena. To se na zvukovku pripojil malej levnej paznecht (asi
> za 30$ koncova cena), do nej tel. draty a byl modem na svete! Akorat nesla
> soucasne pouzivat zvukovka a modem... Tak mi to aspon asi pred 6 lety
> ukazovali v Intelu.

AHA, tak to jsem oporavdu netusil...

> testech
> kvality

> Dost drahej na to ze je to jenom podprumerna zvukovka s upravou pro
> pripojeni na tel. linku. Za 300 mam mnohem lepsi zvukovku... To jako ten
> soft tolik stoji? ;-)

:-)))))))) Nojo, ale ona si ta zvukovka taky umi povidat s jinejma
zvukovkama - to ta vase za 300 taky? BTW ale vazne je to HOODNE dobrej
modem - to myslim uplne vazne.

> Jo, to uz je opravdickej modem. Doporucuji externi, jinak je to na ho*no.
> Strasne to zpomali system, nehlede na obcasne nechtene restarty.

No, tak to teda nevim - protoze pokud vim tak jsou to UPLNE identicky
modemy (chipy atd.) akorat s par funkcema navic pro externi komunikaci a
krabickou... Takze myslim, ze to podle vas "opravdickej" modem tak neni.

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504