spatne zobrazene stranky v IE 5

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Mon Feb 21 12:20:43 CET 2000

NEEEEEE!!!

Relativni a absolutni odkazy jsou jeste pred poslanim web serveru
"prelozeny" prohlizecem do absolutni formy. Vyjimkou je pouze pristup pres
FTP, kde se prepinate do adresaru.

Dela to webserver, ktery nestiha zpracovavat tolik pozadavku najednou. IE
totiz udela tu kravinu, ze vysle pozadavky na downloady prakticky vsechny
najednou, takze duvody:

1. pokud server nedovoli vic nez treba jen 8 spojeni v jednom okamziku na
IP, ostatni pozadavky zahodi

2. dojde-li k vnitrnimu timeoutu TCPIP nebo www sluzby na strane web
serveru z duvodu jeho vetsiho zatizeni

Netscape aspon ve verzi 3 umel nastavit pocet najednou stahovanych souboru,
coz IE nedela a chvilkove tak zahlcuje sit.

Nejvic tohle delaji MS web servery, Apache na FreeBSD nebo Linuxu to dela
jen VELMI MALO, nebo vubec, apache na NT to dela taky malo, ale o neco malo
vic.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications