spatne zobrazene stranky v IE 5

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Mon Feb 21 12:29:10 CET 2000

Dne 21 Feb 00 v 12:20, napsal(a) Jaroslav Lukesh:

> Nejvic tohle delaji MS web servery, Apache na FreeBSD nebo Linuxu to dela
> jen VELMI MALO, nebo vubec, apache na NT to dela taky malo, ale o neco malo
> vic.

asi to tak bude, dělalo mi to na Atlasu (a to je jistě MS), byl jsem
z toho úplně vedle, měl jsem totiž malým červeným puntíkem oddělené
nějaké bodíky - bylo jich cca 50 - a jestli ten idiot IE poslal 50
požadavků na totožný souborek, tak....

> [...]
> Datum: 20. února 2000 17:24
>
> Jako tvoritel stranek to mate lehci. Me to dela obcas u prohlizeni a s tim
> ic nenadelam. Podle meho testovani je potreba definovate absolutni odkazy
>  http://www.neco.cz/obrazek.gif  ) u relativnich odkazu to nekdy nefunguje.
> Nadhernym prikladem je www.zive.cz , kde se to na uvodni strance stava furt
> :-( .
>
> --
> __________________________________
> Martin Konicek < Martin.Konicek at atlas.cz >
> -->>Muzete psat cesky ISO 8859-2 nebo Windows <<--

----
Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Brno University of Technology
        Fac. of Electrical Engineering and Computer Science
        Údolní 53; CZ-60200 Brno; Europe; Earth
tel: +420-5-43167-322  fax: +420-5-43167-300   mob: +420-603-892547
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz          ICQ:25310675
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Pegasus Mail - ceska WWW:  http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/pmail
Pegasus Mail - ceska konference:  pmail-cz at fee.vutbr.cz