spatne zobrazene stranky v IE 5

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Feb 22 09:51:57 CET 2000

No, tak vyslat 50x pozadavek na jeden soubor, to by programator jiste musel
byt s prominutim kreten, aby si tohle neohlidal.

Ale pokud jde o obchodni strategii, jak zahltit internet, tak v tom je MS
mistr jiz dlouha leta a docela bych tomu veril. Proc? - aby vznikala nova
pracovni mista a obchodni prilezitosti (zni to komunisticky, ale co si
myslite, proc MS toho tolik projde, kdyby nebyl pod nepsanou ochranou US
vlady?).

Kdyby se nepouzivala MS Windows a Frontpage (vzpominate si na Geoworks
anebo na ceska windows - uz nevim jak se jmenuji - a na jejich HW
pozadavky?), vystacili bychom dnes s 486 a 14,4 kbit... Ale v USA by byla
halda nezamestnanych, coz jejich vlada nechce (s hromadou nezamestnanych na
krku se spatne vladne, nebot neprodukuji nic hodnotneho, co by mohli vnutit
svetu za standard).

To jsem jen trochu odbocil... Nemam rad komunismus, anarchismus, fašismus
ani amerikano-řiťo-lezectví. Jsme Evropané a američani jsou jen beznárodní,
bezhistorická banda dobrodruhů, co touží po moci.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC