I2k

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Mon Jan 3 20:18:41 CET 2000

> nemel verit ani
>
> V pripade Telecomu neni paranoie nikdy dost :-)
>
> Ale ten problem VOLu zrejme neni v umisteni HOSTu, protoze 33
> pristupovych bodu ma VOL pravne v tam, a jen 3 jinde, ale ve
> vyzadovanem
> poctu podle atrakcnich obvodu. A mozna jeste dalsich figlech,
> do kterych
> nevidim (treba spor o Dattel).

Ta smlouva je na webu, takze se na ni muzete podivat. VOL bude mit problemy
s Dattelem, at bude mit jakoukoliv verzi (narodni nebo lokalni).
Asi jsem ten problem s hosty spatne vysvetlil. SPT chce, aby byly POPy
rovnomerne rozlozeny po cele CR pro narodni cislo, coz VOL asi nesplnuje.

V kazde oblasti musi byt nekolik ustreden rovnomerne rozlozeno - odtud ty
hosty.

					MK