Automaticke stahovani

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Jan 3 21:01:05 CET 2000

Petr Soucek (petr at ryston.cz) wrote:
: Martin Damasek wrote:
: > html (treba automaticky generovany), protoze ja mam takovy pocit, ze
: > stahnout cely adresar pres HTTP ani neni technicky mozne. Nebo existuje
: > nejaky zpusob, jak pres HTTP udelat listing nejakeho adresare?? Ja osobne o
: > tom nic nevim..
:
: To zalezi na tom, je-li pristup k adresari povolen nebo ne, a
: existuje-li soubor index.html (index.htm) nebo ne. Pak lze obsah
: normalne zobrazit

No ja bych to rekl trosku jinak. To, ze WWW server posila krasne
naformatovany vypis adresare, je jen jeho dobra vule. Norma HTTP
mu to vubec nepredepisuje. Takze nebudte nikdo prekvapeny kdyz
vam vypis souboru nejakeho adresare z jakehokoliv duvodu neposle.

Leos Bitto