I2k

Petr Soucek petr at ryston.cz
Tue Jan 4 14:02:19 CET 2000

Michal Krsek wrote:

> Ta smlouva je na webu, takze se na ni muzete podivat.

Abych o ni nevedel, kdyz jsem ji podepisoval :-)

VOL bude mit problemy
> s Dattelem, at bude mit jakoukoliv verzi (narodni nebo lokalni).
> Asi jsem ten problem s hosty spatne vysvetlil. SPT chce, aby byly POPy
> rovnomerne rozlozeny po cele CR pro narodni cislo, coz VOL asi nesplnuje.

No prave to je mozna taky jeden figl. Jal jsem se dival na web, tak ve 3
oblastech (CB, HK, Plzen) ze 7 chybi VOLu jeden POP a naopak v oblasti
UL maji o 4 vice a v Brne o 2 vice, nez je predepsano. Nemyslim, ze pro
takhle striktni pozadavek existuje technicky duvod, spis "politicky".
Popravde receno ze smlouvy ani priloh nevyplyva, jakym zpusobem bude
Telecom presmerovavat spojeni z UTO, kde nebude POP. Ale zrejme jde v
tech jednanich o neco navic, a nedivim se, ze se zucastnene strany
nechteji k takhle citlive problematice vyjadrovat drive, nez skonci
vsechna jednani.

Zdravi

Petr Soucek