I2k

Petr Soucek petr at ryston.cz
Tue Jan 4 16:01:10 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Petr Soucek (petr at ryston.cz) wrote:
> : No prave to je mozna taky jeden figl. Jal jsem se dival na web, tak ve 3
> : oblastech (CB, HK, Plzen) ze 7 chybi VOLu jeden POP a naopak v oblasti
> : UL maji o 4 vice a v Brne o 2 vice, nez je predepsano. Nemyslim, ze pro
> : takhle striktni pozadavek existuje technicky duvod, spis "politicky".
>
> Chapu to tedy dobre tak ze VOLu staci ve 3 oblastech (CB, HK, Plzen) zalozit
> POP a dostanou celonarodni cislo?

Zdalo by se. Ale to si prave myslim ze ne, protoze pred casem psali neco
o tom, ze pozadavky Telecomu jsou ekonomicky neunosne. Ale jednani jiste
postupuji dal, a mozna, ze uz je to jinak. Hlavne v tom asi komplikuje
situaci Dattel. Nemam zadne jine nez verejne dostupne informace.

Zdravi

Petr Soucek