I2k

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Wed Jan 5 09:42:53 CET 2000

> : Zdalo by se. Ale to si prave myslim ze ne, protoze pred
> casem psali neco
> : o tom, ze pozadavky Telecomu jsou ekonomicky neunosne.
>
> No prave tento rozpor mi byl divny. Rozhodne zrizeni tri POPu
> by pro VOL
> byla velice vyhodna vec, pokud by za to mohli dostat jednotne
> cislo pro celou republiku.

No ono staci si poradne precist smlouvu o revenue sharingu ... Provizi
dostanete POUZE z UTO, kde mate POP :-)
A pokud mate 30 POPu, tak se provize z tech dalsich 40 vzdate :-)

> : Ale jednani jiste postupuji dal, a mozna, ze uz je to jinak.
>
> Nechme se prekvapit. Myslim ze totalni bomba by bylo
> zpristupneni VOLneho
> na jednotnem cisle. To by vsichni ostatni provideri mohli z
> fleku zabalit
> vsechny svoje modemy a prodat je v nejblizsim bazaru. :)

Obavam se, ze nemate pravdu.

Model fungovani zakazniku ISP je trosku slozitejsi ... Navic ve stejne dobe
by s timtez vyjel IOL :-) A to by to potom mohli panove z VOL zabalit.

						MK