I2k

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Jan 5 11:23:39 CET 2000

AHOj,

On Tue, 4 Jan 2000, Leos Bitto wrote:

> : Ale jednani jiste postupuji dal, a mozna, ze uz je to jinak.
>
> Nechme se prekvapit. Myslim ze totalni bomba by bylo zpristupneni VOLneho
> na jednotnem cisle. To by vsichni ostatni provideri mohli z fleku zabalit
> vsechny svoje modemy a prodat je v nejblizsim bazaru. :)

Zajimve. A napadlo Vas, ze VOL musi v takovem pripade pridart v tech
centrech, kam to bude CT smerovat sposty linek (mluvime v radech desitek PRI),
aby se tam dovolali stari volnasci a novi take? Pridat tri uzly je jiste
trivialni, ale pak to muze VOL zabalit (a ne ostatni ISP), neb se na tohle cislo
nikdo nedovola.... A o tom bazaru nejsem take presvedcen. Stale tu bude dost
klientu, kteri budou platit z ruznych duvodu (specialni sluzby, vernost ci jine)

Jednani uz skoncila a o pokracovani mi neni nic znamo. Podminky jsou na www,
smlouvy CT uzavira...

							Jirka