I2k

Jaroslav Cibulka cibulka at kovopetrol.cz
Wed Jan 5 11:44:25 CET 2000

neni to anomalie - je to asi normal. Alespon v Plzni jsem to
pozoroval take. Instaloval jsem, pred vanoci  znamym tri pripojeni
(samozrejme na VOL, aby usetrili)  a byla (a stale je) to tragedie.
Mam pocit, ze moje pripojeni z domova do prace, kdy se spojim
tak na 19kilech (mizerny modem, jeste hosrsi linka, ale celkem me
to staci) je na vetsinu serveru skoro 2x rychlejsi...

JaCi