I2k

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Jan 5 12:33:01 CET 2000

Ahoj,

Jiri Calda (calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz) wrote:
:
: On Tue, 4 Jan 2000, Leos Bitto wrote:
:
: > : Ale jednani jiste postupuji dal, a mozna, ze uz je to jinak.
: >
: > Nechme se prekvapit. Myslim ze totalni bomba by bylo zpristupneni VOLneho
: > na jednotnem cisle. To by vsichni ostatni provideri mohli z fleku zabalit
: > vsechny svoje modemy a prodat je v nejblizsim bazaru. :)
:
: Zajimve. A napadlo Vas, ze VOL musi v takovem pripade pridart v tech
: centrech, kam to bude CT smerovat sposty linek (mluvime v radech desitek PRI),
: aby se tam dovolali stari volnasci a novi take? Pridat tri uzly je jiste
: trivialni, ale pak to muze VOL zabalit (a ne ostatni ISP), neb se na tohle cislo
: nikdo nedovola....

Cetl jsem v materialech VOL ze uz tech maji diky VOLnemu 80% ceskych
modemaru. Vazne by stazeni i tech zbyvajicich byl takovy problem?
Nemyslim si to. Kdyz se dostali na tech 80% tak ke 100% uz preci neni
daleko. Ano, vim ze by se tim padem pocet ceskych surfaru zvysil.
Ale opet: nemyslim si ze podstatne.

: A o tom bazaru nejsem take presvedcen. Stale tu bude dost
: klientu, kteri budou platit z ruznych duvodu (specialni sluzby, vernost ci jine)

To jsem tu uz komentoval. Myslim si ze techto klientu je minimum. Takze
bude stacit ponechat si neco jako desetinu stavajicich modemu. A zbytek
dat do bazaru, kde se o ne poperou technici od VOL. :)))

: Jednani uz skoncila a o pokracovani mi neni nic znamo. Podminky jsou na www,
: smlouvy CT uzavira...

A jak je na tom tedy VOL? Bude se pokouset o celorepublikove cislo pro sve
platici zakazniky? A co pro VOLny?

Leos Bitto