I2k

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Jan 5 14:35:16 CET 2000

AHoj,

On Wed, 5 Jan 2000, Leos Bitto wrote:

> Cetl jsem v materialech VOL ze uz tech maji diky VOLnemu 80% ceskych

Tak ten material bych chtel videt. Dost by me zajimal. Dle meho je tohle
uplna blbost.

> modemaru. Vazne by stazeni i tech zbyvajicich byl takovy problem?

Byl, kdyz se podivas na zapad od hranice, tak tam stale existuje dost ISP
s placenym dialupem, i kdyz to dava za dara skokro kozdy...

> Nemyslim si to. Kdyz se dostali na tech 80% tak ke 100% uz preci neni
> daleko. Ano, vim ze by se tim padem pocet ceskych surfaru zvysil.

To urcite. A ten skok je dle meho nemoznej. Ostatne VOL jiste nechce mit 100%
zakazniku.

> bude stacit ponechat si neco jako desetinu stavajicich modemu. A zbytek
> dat do bazaru, kde se o ne poperou technici od VOL. :)))

No. To uz urcite vubec. VOL ma vse na PRI, a takovych zarizeni je v republice
mensina  a urcite se budou vyhazovat jako posledni. Analogove modemy VOL prodava
za smesne penize (ale jen ve velkem mnozstvi)...

> A jak je na tom tedy VOL? Bude se pokouset o celorepublikove cislo pro sve
> platici zakazniky? A co pro VOLny?

Priznam dobrovolne, nevim. Zatim si myslim, ze ne.

							Jirka