I2k

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Jan 5 17:01:13 CET 2000

Jiri Calda (calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz) wrote:
:
: On Wed, 5 Jan 2000, Leos Bitto wrote:
:
: > Cetl jsem v materialech VOL ze uz tech maji diky VOLnemu 80% ceskych
:
: Tak ten material bych chtel videt. Dost by me zajimal. Dle meho je tohle
: uplna blbost.

Podivam se po tom.

: > modemaru. Vazne by stazeni i tech zbyvajicich byl takovy problem?
:
: Byl, kdyz se podivas na zapad od hranice, tak tam stale existuje dost ISP
: s placenym dialupem, i kdyz to dava za dara skokro kozdy...

Nemyslel jsem ty kteri plati proto ze chteji platit za kvalitu, ale ty kteri
plati proto ze v jejich UTO VOL neni.

: > Nemyslim si to. Kdyz se dostali na tech 80% tak ke 100% uz preci neni
: > daleko. Ano, vim ze by se tim padem pocet ceskych surfaru zvysil.
:
: To urcite. A ten skok je dle meho nemoznej. Ostatne VOL jiste nechce mit 100%
: zakazniku.

IMO VOLny rozjeli kvuli tomu ze jich chteli mit co nejvic. Tak proc ne
treba vsechny?

: > bude stacit ponechat si neco jako desetinu stavajicich modemu. A zbytek
: > dat do bazaru, kde se o ne poperou technici od VOL. :)))
:
: No. To uz urcite vubec. VOL ma vse na PRI, a takovych zarizeni je v republice
: mensina  a urcite se budou vyhazovat jako posledni. Analogove modemy VOL prodava
: za smesne penize (ale jen ve velkem mnozstvi)...

To byl pokus o vtip. Dobre, priste tam dam tech smajliku jeste vic. :)

Leos Bitto