Multiple MX (was Re: Jiny pristup k classless delegaci)

Martin Mares mj at ucw.cz
Fri Jan 28 09:34:41 CET 2000

Zdravim,

> Hm. Takze jinymi slovy pracuje vas stroj na tolik spatne lince, ze
> nezdarene konekty linku zatizi..

   Kdepak, hovorim o pripade, kdy prestala fungovat nektera linka na ceste
k vam a misto aby byla prohlasena za down, tak proste ztraci veskere packety
(takovych linek neni ve svete malo).

> Nejsem s nazorem, ze "multiple MX is considered harmful" pro jine
> nez "poor-connected" stroje osamocen. AltaVista vam to potvrdi :-)
> Najdete urcite clanky, ktere argumentuji presvedciveji nez ja.

   Ale i spoustu clanku, ktere argumentuji pro nazor opacny.

> Jsou chytrejsi metody. Na zatizenem serveru pres ETRN privodit
> kompletni queue run je (sebe)vrazda.

   ETRN nezpusobuje slusne napsanemu MTA kompletni queue run, nybrz pouze
castecny pro prislusny stroj.

> A podle vasi definice neni qmail solidni MTA - no prosim, pravo na
> ten nazor vam neupiram.

   Nechci vyvolavat flame war, ale opravdu dle me definice, jakoz ani dle
meho osobniho nazoru qmail solidni MTA neni. Pro podrobnejsi rozbor toho,
co je na qmailu spatneho, viz napriklad archiv ceske Linuxove konference,
cca lonske leto.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"What color is a chameleon on a mirror?"