Winroute vers,Winproxy

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Thu Jun 1 14:26:13 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Vitezslav Svoboda wrote:

> Mate nekdo zkusenosti s obema programy, jake jsou mezi nima rozdily
> (pripadne jiny software tohoto druhu), jde mi v podstate o pripojeni vice PC

U jednoho programu se konzervuje a oprasuje nekolik let stary stav a u
druheho je pak vyvoj a vylepsovani vcetne lepsiho navrhu architektury.
Pokud bych si mel vybrat, pak tedy WinRoute, ktery je proste nekde jinde -
dal dopredu (cemuz odpovida i celosvetova oblibenost).

--
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-